پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری نشست فناوران شهرستان تربت‌حیدریه با معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان

برگزاری نشست فناوران شهرستان تربت‌حیدریه با معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/08/25

نشست صمیمی مدیران واحدهای فناور شهرستان تربت‌حیدریه با حضور معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان و مدیران و کارشناسان این معاونت و به همت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست صمیمی مدیران واحدهای فناور شهرستان تربت‌حیدریه با حضور معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان و مدیران و کارشناسان این معاونت و به همت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

در این جلسه مطالبی پیرامون آموزش، مشاوره، توسعه بازار و بازارسازی، بازارهای بین الملل و صادرات، تامین مالی و اعتباری، خدمات فنی و مهندسی و امور اجرایی رویدادهای پارک علم و فناوری خراسان بیان شد و حاضران با خدمات معاونت پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان آشنا شدند.

در این نشست حسینعلی اخلاقی امیری - معاون پشتیبانی فناوری، ساناز حسینیان نژاد -  رئیس اداره توسعه بازار و پروژه ها و  زهرا خسروی راد - کارشناس آموزش و مشاوره پارک علم و فناوری خراسان و مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر زهرا خسروی راد زهرا خسروی راد ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری سعید شجاعی کاریزکی سعید شجاعی کاریزکی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.